Rozszerzenie gwarancji HPE CarePack | thomas it

Rozszerzenie gwarancji HPE CarePack

Tworzenie rozwiązań sieciowych w przedsiębiorstwie nie jest łatwym zadaniem. Z pewnością przekonało się o tym wielu użytkowników, którzy uświadomili sobie, że jest to proces czasochłonny, który wymaga dogłębnego zainteresowania się tematem i przeanalizowania potrzeb konkretnej firmy.

Pamiętajmy jednak o tym, że odpowiednie skomponowanie rozwiązań sieciowych jest gwarancją ich długotrwałego i wygodnego użytkowania. Warto zwrócić uwagę na to, iż przedsiębiorstwo z pewnością będzie się rozwijać w przyszłości, a posiadane urządzenia będą musiały zostać zaadaptowane do nowych warunków i potrzeb.

Wybranie sprzętów wysokiej jakości, niezawodnych i trwałych to podstawa do zapewnienia funkcjonalnego działania rozwiązań sieciowych. Producenci urządzeń sieciowych oferują pakiety gwarancyjne, które umożliwiają wymianę lub serwisowanie sprzętów w przypadku ewentualnych problemów, awarii, itp. Gwarancja jest niezbędna i z pewnością często doceniana przez użytkowników, ale niektóre marki proponują także dodatkowe rozwiązanie - rozszerzenie gwarancji.

Czym jest i czy warto w nie zainwestować? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w tym tekście. Mamy nadzieję, że po lekturze artykułu zapoznają się Państwo bliżej z tematyką rozszerzenia gwarancji.

Rozszerzenie gwarancji HPE CarePack

Czym jest rozszerzenie gwarancji?

Każdy klient z pewnością wie, czym jest gwarancja udzielana przez producenta przy zakupie sprzętu. Prawo do korzystania z pełnej funkcjonalności urządzenia przez ustalony czas po zakupie jest dla wszystkich oczywistością - producenci dbają o to, aby serwisować bądź wymieniać wadliwe sprzęty.

Czy wszyscy użytkownicy wiedzą jednak o możliwości rozszerzenia gwarancji?

 Rozszerzenie gwarancji HPE CarePack

Prawdopodobnie nie, a jest to bardzo korzystna możliwość, zwłaszcza dla użytkowników profesjonalnych. Usługa ta polega na płatnym przedłużeniu okresu gwarancji bądź na udostępnieniu dodatkowych usług gwarancyjnych. Zainwestowanie w takie rozwiązanie może zapewnić użytkownikowi zwiększone poczucie bezpieczeństwa i komfortu podczas korzystania ze sprzętu.

W przedsiębiorstwach, w których jednocześnie w użytku jest wiele różnego rodzaju urządzeń, sprawne i spójne działanie sieci jest niezbędne do zagwarantowania płynności pracy firmy. W sytuacji, gdy któreś ogniwo ulegnie awarii, cały łańcuch staje się wręcz bezużyteczny.

Dlatego właśnie warto zadbać o bezawaryjne działanie rozwiązań sieciowych w przedsiębiorstwie i zainwestować w rozszerzone pakiety gwarancyjne zapewniające bezpieczeństwo pracy – z pewnością wydatek zaprocentuje w przyszłości poprzez niezawodną i płynną pracę firmy! Oczywiście rozwiązania umożliwiające rozszerzenie gwarancji oferuje wiele marek, ale w tym artykule skupimy się na jednej z nich – Hewlett-Packard Enterprise.

HPE – marka, która dba o klienta

Koncern Hewlett-Packard jest bardzo znany w branży IT – od lat produkuje urządzenia najwyższej jakości, które wykorzystywane są zarówno w korporacjach, jak i przez użytkowników domowych. Linia Enterprise to szereg produktów stworzonych z myślą o profesjonalistach, którzy od zakupionych urządzeń zawsze oczekują najwyższej jakości działania i niezawodności.

Marka słynie z wysokiego poziomu obsługi klienta oraz funkcjonalności swoich urządzeń. Z pewnością każdy, kto poszukiwał urządzeń mających stanowić część sieci firmowej, napotkał w asortymencie sklepów ze sprzętem produkty HPE. Usługi gwarancyjne realizowane są przez markę na wysokim poziomie, szybko, sprawnie i z zachowaniem komfortu użytkownika. Jednak dla klientów, którym zależy na zwiększeniu poczucia bezpieczeństwa, firma przygotowała dodatkową ofertę - rozszerzenie gwarancji HPE CarePack.

Na czym polega usługa HPE CarePack?

Rozwiązania oferowane przez markę HPE mają na celu zwiększenie dostępności oraz niezawodności działania urządzeń sieciowych. W ramach pakietu rozszerzonej gwarancji klient uzyskuje możliwość uzyskania zdalnej diagnozy i wsparcia serwisanta, a także naprawy fizycznej.

Gwarancja oprogramowania zapewnia dostęp do wszelkich aktualizacji i poprawek oraz możliwość konsultacji z ekspertem. Klient korzystający z pakietu rozszerzonej gwarancji uzyskuje również dostęp do wielu istotnych informacji na temat eksploatowanych produktów, które mogą ułatwić ich użytkowanie i usprawnić wiele procesów.

 Rozszerzenie gwarancji HPE CarePack

Usługa HPE CarePack jest oferowana na kilku poziomach, zależnie od potrzeb przedsiębiorstwa. Te poziomy to:

  • HPE Foundation Care NBD Service – nazwa tej usługi wywodzi się od angielskiego zwrotu “Next Business Day”, czyli “kolejny dzień roboczy”. Oznacza to, iż wszelkie zgłoszenia serwisowe rozpatrywane są najpóźniej następnego dnia roboczego po dokonaniu zgłoszenia. Usługi serwisowe wykonywane są od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00 a 17:00.
  • HPE Foundation Care 24x7 Service – ta usługa jest dostępna non stop, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Odpowiedź na wszelkie zgłoszenia serwisowe jest dokonywana w ciągu czterech godzin od zgłoszenia problemu.
  • HPE Foundation Care CTR Service - usługa o największej dostępności, zwana “Call to Repair”. Oznacza to możliwość zamówienia usług serwisowych w dowolnym momencie, przez telefon. Kontakt z serwisem jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, także w święta. HPE zapewnia zwrot działającego urządzenia w ciągu sześciu godzin od zgłoszenia.

Firma zapewnia również usługi dostosowane do potrzeb pracowników, którzy używają sprzętu w delegacjach, aby w żadnej sytuacji nie pojawił się problem związany z brakiem dostępu do urządzeń koniecznych do pracy. Także w podróży klient może liczyć na sprawne wykonanie usługi serwisowej, pomoc zdalną czy wymianę urządzenia na nowe – w stu procentach działające i spełniające wymagania.

W ramach pakietu HPE CarePack klient otrzymuje dostęp do kilku rodzajów usług serwisowych, zależnie od mogących się pojawić podczas eksploatacji problemów. Pierwszym z nich jest zdalna diagnoza.

Polega ona na zdalnym sprawdzeniu powodów wystąpienia awarii i wsparciu w usuwaniu problemów. HPE zdalnie uruchamia procesy diagnostyczne i naprawcze, aby jak najszybciej przywrócić możliwość korzystania z urządzeń.

Dzięki stworzeniu części wymiennych, które mogą zostać wymienione przez użytkownika oraz ułatwieniu procesu instalacji uaktualnień, klient może samodzielnie (z telefonicznym wsparciem) dokonać pewnych procesów, które będą prowadzić do wyeliminowania przeszkód w użytkowaniu sprzętu.

W przypadku, gdy problem nie może zostać usunięty zdalnie, firma oferuje usługę naprawy na miejscu. W przedsiębiorstwie pojawia się wykwalifikowany serwisant, który jest w stanie udzielić profesjonalnej pomocy, zdiagnozować problemy i przeprowadzić naprawę, aby umożliwić powrót sprzętu do normalnego funkcjonowania w jak najkrótszym czasie. Jeżeli nie jest to możliwe, produkt zostanie wymieniony na nowy, w pełni sprawny.

Serwisant podczas wizyty może dokonać instalacji części zamiennych bądź aktualizacji, które nie mogą zostać zainstalowane przez użytkownika. Wszyscy klienci korzystający z usługi HPE CarePack mogą liczyć na zapewnienie wszelkiego rodzaju części zamiennych. Jeżeli będzie to konieczne, firma dostarczy wszystkie części niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzenia.

 Rozszerzenie gwarancji HPE CarePack

Dodatkowo, każdy produkt objęty pakietem może być bez dodatkowych opłat uaktualniany do najnowszej wersji oprogramowania. Zapewnienie dostępu do aktualizacji przez HPE sprawia, że klient przez cały okres użytkowania urządzenia ma dostęp do wszystkich funkcjonalności i możliwości swojego sprzętu. Firma zapewnia również wsparcie ekspertów w dokonywaniu procesów aktualizacji, aby zagwarantować maksymalną dostępność wszystkich urządzeń przez cały czas.

Usługi oferowane przez HPE w ramach pakietu CarePack to kompleksowy zestaw wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, które mogą okazać się niezbędne w sytuacji awarii. Każdemu z użytkowników zależy na tym, aby zakupiony przez niego sprzęt służył jak najdłużej w nienaruszonym stanie.

Awarie i problemy mogą się przydarzyć, jednak istotne jest to, w jaki sposób firma sobie z nimi poradzi. W obecnych czasach, nieprzerwane i stabilne działanie rozwiązań sieciowych w przedsiębiorstwach jest wręcz niezbędne do zapewnienia wymaganego przez klientów poziomu usług. Oferta HPE pozwala na zapewnienie komfortu pracy i przygotowanie scenariusza dla każdej z możliwych sytuacji kryzysowych. Korzystanie z rozwiązań sieciowych z pewnością stanie się przyjemniejsze, kiedy nie będzie nas martwić żadna możliwość!

Mamy nadzieję, że lektura powyższego artykułu pozwoliła Państwu na zapoznanie się z usługą rozszerzenia gwarancji HPE CarePack.

Jest to wygodna i korzystna możliwość, która pozwala na zwiększenie komfortu oraz bezpieczeństwa podczas korzystania z wszelakich urządzeń sieciowych w przedsiębiorstwie.

Wszelkim klientom zainteresowanym stworzeniem niezawodnych i funkcjonalnych rozwiązań sieciowych polecamy zainwestowanie w rozszerzenie gwarancji!

Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem takiego pakietu, zachęcamy do skontaktowania się z konsultantami thomas it – nasi eksperci odpowiedzą na wszelkie pytania oraz pomogą Państwu w dokonaniu wyboru odpowiedniego pakietu.

Kontakt:,/p>


Napisz komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.