Każdej firmie idącej z duchem czasu i rozwijającej swoją działalność, Thomas it proponuje rozbudowanie sieci telefonicznej poprzez wprowadzenie istotnych zmian i usprawnień.

Aby sieć mogła działać w wydajny i sprawny sposób, musi być zachowany odpowiedni poziom koordynacji. Proponujemy Państwu wykorzystanie telefonii IP, czyli przesyłanie połączeń poprzez sieć komputerową - takie rozwiązanie znacząco ułatwia komunikację oraz pozwala na zaoszczędzenie sporych kwot.

Administracja wirtualną centralą telefoniczną daje możliwość wprowadzenia usprawnień przy jednoczesnym poszanowaniu budżetu.

Thomas it oferuje klientom telefonię IP opartą o technologię 3CX.

Firma 3CX od lat zajmuje się wprowadzaniem rozwiązań umożliwiających zastąpienie dawnego systemu telefonicznego, a z jej produktów korzysta wiele najpopularniejszych korporacji.

3CX

Jakie możliwości daje nam centrala 3CX?

  • System Uified Communications (Ujednoliconej Komunikacji), oferujący funkcję chatu, weryfikacje statusów pracowników
    i przesłanie wiadomości głosowej na adres e-mail
  • Aplikacja 3CX softphone na smartphonie
  • Rozwiązania konferencyjne
  • Łatwość w zarządzaniu

W ramach usługi administracji centralą telefoniczną:

  • Budowę dedykowanej platformy telekomunikacyjnej
  • Specjalistyczną konfigurację oprogramowania
  • Zintegrowaną obsługę komunikacji (także między urządzeniami różnych typów)
  • Przystosowanie aparatów do obsługi najróżniejszych funkcjonalności
  • Administrowanie komputera centralnego, który obsługuję całą sieć zakupionej telefonii IP.

Główne korzyści płynące z zastosowania tej technologii to szybkie usuwanie awarii dzięki stałemu monitoringowi sieci oraz dostęp do wygodnej platformy zarządzającej (pozwala ona na odsłuchanie wszystkich rozmów z klientami firmy).

Gorąco polecamy usługę konfiguracji centrali telefonicznej wszystkim klientom profesjonalnym, którzy stale rozbudowują swoje przedsiębiorstwo i zależy im na posiadaniu wydajnych, nowoczesnych i administrowanych przez ekspertów rozwiązań.

Zaufali nam:

Wyślij zapytanie o usługę: Administracja centralą telefoniczną