Jak odnowić subskrypcję/wsparcie techniczne VMware?

Pierwszym krokiem jest zgłoszenie zapytania poprzez umieszczony na naszej stronie formularz. Po otrzymaniu zapytania nasi specjaliści opracują indywidualnie dobraną ofertę odnowienia VMware.

Należy podkreślić, iż konieczne jest wypełnienie pola: Numer Kontraktu.

Bardzo prosimy o uzupełnienie wszystkich pól w formularzu. Pozwoli to nam na stworzenie konkretnej oferty na wsparcie VMware dla Ciebie!

Co to jest numer kontraktu i gdzie go znaleźć?

Podczas składania zapytania o odnowienia subskrypcji VMware czy też wsparcia technicznego VMware konieczne jest podanie numeru kontraktu. Numer kontraktu co do zasady to numer, który rozpoczyna się od cyfry 4 i składa się z 9-10 znaków.

Nie wiesz gdzie znaleźć numer kontraktu? Sprawdź:

  • Pierwszą kolumnę tabeli, która jest zamieszczona na potwierdzeniu realizacji zamówienia przesłanego przez VMware Order Management Team.
  • Skrzynkę mailową administratora licencji na 90/60/30/15 dni przed wygaśnięciem subskrypcji/wsparcia technicznego. Numer kontraktu znajduje się w tytule takiego maila.
  • Stronę my.vmware. Należy się zalogować, przejść do „Support”, następnie kliknąć w „Support contracts”.

Na jaki okres odnowić subskrypcję/wsparcie techniczne VMware?

Czas na jaki odnowisz licencje VMware zależy od Ciebie i możliwości licencyjnych wybranego produktu.
Najczęściej jest to okres roku lub 3 lat.

Jaki rodzaj subskrypcji/wsparcia technicznego wybrać?

Należy wybrać jeden z dwóch poziomów wsparcia:

  • Poziom podstawowy czyli Basic
  • Poziom produkcyjny czyli Production

Charakterystyka poziomów wsparcia VMware:

Basic:

  • Świadczenie wsparcia w trybie 12 h x 5 dni (od poniedziałku do piątku)
  • Liczba zgłoszeń jest nieograniczona
  • Realizowanie zdalnego wsparcia
  • Wyznaczenie 4 osób uprawnionych do kontaktu w sprawach wsparcia technicznego
  • Swobodny dostęp do wszelkiej dokumentacji technicznej
  • Aktualizacja używanej wersji

Production:

  • Świadczenie wsparcia w trybie 24h x 7 dni (od poniedziałku do niedzieli)
  • Szybki czas reakcji („Severity 1-30 min”)
  • Liczba zgłoszeń jest nieograniczona
  • Wyznaczenie 6 osób uprawnionych do kontaktu w sprawach wsparcia technicznego
  • Swobodny dostęp do wszelkiej dokumentacji technicznej
  • Aktualizacja używanej wersji

Gdy wygaśnie wsparcie VMware naliczy opłatę tzw. reinstatement fees.

Masz jakieś pytania? Nasi specjaliści bardzo chętnie rozwieją wszelkie Twoje wątpliwości i pomogą dobrać odpowiednie rozwiązania dla Twojej firmy.

Wycena odnowienia VMware